Fredag




God morgon, är trött som bara den just nu :P steg upp kl 5 med gubben :) han är på väg till stugan nu och själv ska man jobba hela helgen.

Vet att jag inte skrivit på ett tag men har haft fullt upp :)

I måndags så fick vi våra nya vigselringar :) är sjukt nöjd :) beställde från www.silvrigast.se och kommer att beställa mer därifrån :)
På måndagskvällen så blev det dessutom att fara och köpa min nya pärla som just nu är på väg till stugan men ändå :P
Den ska jag övningen med sen när jag klarat körkortet så kan jag äntligen köra min skönhet utan handledare :D

Snart har det gått en månad med proactive så då ska ni få före bilden jag tog och en efter bild :)

jaja nu ska jag se på tv och försöka bli piggare :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0