Goddag

Hej på er nu har jag inte skrivit på länge :P
Men jag har klarat körkortet så ingen mer pluggning :D yaaay ! Haha

Har varit massa med jobb och så har jag varit helt slut efter passen :/

Men i helgen är jag ledig och kanske man far till Luleå en sväng och kolla om man hittar nå billiga skor som jag kan ha på jobbet :P skorna jag har är lite trasiga så kan inte gå ut med dom om det regnat för då blir jag blöt om fötterna :P
Kanske blir en sväng förbi mormor också,  har inte bestämt mig än sen så måste jag ju se till så tiden räcker till men har ju hela helgen på mig :D

Nästa vecka så ska vi äntligen kastrera panter :D har pratat om det sen han var 6 månader och du är han snart 3 år :P hahaha

Lite sega jag vet :P blir även att chipmärka båda pojkarna som en liten extra "försäkring" om de väljer att smita :P

Just nu sitter jag i soffan och dricker mitt morgonkaffe med katterna på vardera sida om mig medans gubben fortfarande sover :) tänker inte väcka han när detta är typ det längsta han har sovit på 3 år tror jag :) så han behöver sova :)

Jaja nu ska jag hämta mer kaffe och kanske sätta mig och spela lite Diablo på xbox :)
Hoppas alla får en bra helg :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0