Summergames

Jaaaa nu är summergames över :D har jobbat drygt över 12 tummar varje dag sen i onsdags och är gode trött/sliten :P

Men nu är det över, kanske finns några eftersläntrare men i det stora hela så börjar vi gå mot ner normalt :)

Vi öppnade ju restaurangen i onsdags och har gått bra, har börjat hitta överallt nu :)

Jobbar idag, sista dagen på min 6 dagars period :) sen är jag ledig i 3 dagar :) sååå skönt :)

Det kommer bli att kurera sig dessa dagar så min kropp blir hel igen, jag har inte orkat bry mig om saker och ting gör ont så har blåmärken över hela armarna.
Sen så har jag diskat så mycket att nagelbanden typ torkat sönder :/haha aja vet ju att det blir bra med lite vila sen :)

Detta är det som hänt under de senaste dagarna och nu ska jag dricka mitt kaffe innan det blir dags att gå mot jobbet igen :)

Ha en bra dag alla :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0