God morgon på er :-)

Hej å hå vad händer i världen idag?

Igår så jobbade jag och när jag väl kom hem så blev det att städa så lite finare är det här hemma :-) synda bara att katterna släpper lite hår så har lite hårtussar i köket nu :-/

Efter det blev det bara att sitta still och äta ugnsgjord falukorv med potatismos :-) gott som fan var det :-P haha

I förrgår så gjorde jag första julskinkan för i år :-) råkades köpa en rimmad istället för en färdigkokt så var färdig med den kring 23.30..det tog sin lilla tid men god var den :-P

Idag så blir det att fara och handla en julgran och en massa julmat :-) ska bli roligt :-) ska även förbi svärmor en sväng och hjälpa henne med en del grejer :-)

Nu ska jag dricka lite mer kaffe :-)
Kram på er !





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0