Äntligen fredag

Nu har man äntligen kommit sig hem, jag har hunnit lägga mig i soffan och kollat lite på FB :)

Denna dag har gått bra trots sjukskrivningar m.m jag säger då det, jag hoppas att ingen har tänkt sjukskriva sig imorgon för det finns nu ingen att ringa :/

Idag så bröt jag en deal jag hade med några om att vi inte skulle äta mat från personalkortet på 1 månad men det är fan inte lätt när man inte har nån matlåda och kan ju inte svälta en hel dag :P men får ta igen det senare menar jag har ju ändå slutat röka nu :D
Jag har inte rökt på 2 dagar och det går hur bra som helst :) har inte haft nå problem med det men det är kanske för att jag snusar också :P kommer bli intressant den dagen jag ska sluta med det :/

kommer nog att ha väldigt kort stubin då, kanske man ska gömma sig då från världen :P haha

Denna kväll kommer att bestå av att dö i soffan så man kan jobba imorgon :P haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0