Filminspelning

Ligger i soffan under filten med Panter och myser :) är så kall om mina fötter :/ Jag och gubben for förbi svärmor en snabbis och hjälpte henne lite grann :D

Men medans jag ligger och myser i soffan så håller de på att spela in en film här utanför, tror detta är den sista rundan de kommer göra detta :D sååå skönt, tycker de bara är i vägen och sen så kan man inte komma och gå som man vill för om de spelar in här utanför så måste man vänta tills tagningen är färdig :/

Man känner inte ett sug på att gå ut då även om man måste :/

Blir nog att tända ljus sen med lite mer mys :P
Måste försöka ta mig ner i tvätten också så man får det bortgjort :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0