Go kväll

Hej på er, jag har haft lite smärta de senaste dagarna så då har jag inte haft orken till att skriva..

Har varit hos läkarna idag och gjort en massa prover och så lite undersökningar :-/ men som vanligt så hittar dom ingenting, jag är tydligen helt frisk :-/

Min smärta som jag har kan enligt dem orsakas av en annan del av min kropp som jag sten vägrar att undersöka...då går jag hellre med smärtan och knaprar ibumetin :-P

Kvällen kommer nu bestå av att ligga i soffan och bara mysa under filten :-)

Middagen kommer att bli baconinlindad kyckling med potatisgratäng :-) MUMS !!! :-D

Nu ska jag unna mig en liten drink :-) ha en trevlig fredag allihop :-)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0