Tisdag

Ja i i helgen så har man jobbat natt och igår så låg jag bara i soffan och dega :P

Helgen gick bra förutom söndag, grillmaskinen hade bestämt sig för att välla ut rök så vi kunde knappt andas eller se, men vi löste det med att inte använda den sidan samt ha dörrarna och fönstret i driven öppen hela kvällen.

Idag så har man tvättat och så ikväll så ska man på middag :) det ska bli roligt :)

Har haft lite problem med andningen idag, känns som om jag har svalt något fel samt att det känns som om någon står och bankar på mina lungor :( lite småjobbigt men har klarat mig igenom mycket så detta borde jag klara också :P Tror att det är lite stress bara..

Det är ju snart Jul och allt, har julpyntat av allt vi har men tyvärr inte allting jag vill ha men det blir väl så småningom :) Blir kanske att köpa en julgran i år men tillbehör :) får se vad som händer och sker innan Julafton :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0