God morgon

Hej på er, har vaknat för nästan 1 timme sedan och har hunnit få i mig en kopp kaffe :)

Dagen idag kommer att bestå mest av att ta det lugnt här i soffan, kanske jag ska dammsuga lite grann och fixa till blommorna innan katterna har dödat dem helt :P haha

Det gick bra att jobba igår och idag känner jag mig inte lika död i kroppen, inte just nu iallafall :)

Blir kanske att gå ner och prata med personalen på sensia 24 för att höra om lite grejer innan man kan börja träna :) typ med betalningen och så :P

Är faktiskt gode taggad att börja träna igen, jag har ju haft ett avbrott på ca 3 år, sen jag började jobba men det ska det bli ändring på :P haha

nu ska jag ta en till kaffekopp sen blir det nog att hoppa i duschen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0