Tjejkväll

Ikväll så ska man fara ut med tjejerna och äta go mat :D Ska bli så roligt :)

Jag brukar ju inte fara ut så ofta och göra något men känns som att det behöver bli en liten ändring på det :P haha Kan ju inte bara ligga i soffan hela tiden :P haha

Idag så har man varit på möte på morgonen, mötet började 9 och jag vaknade 8.50 så blev lite stressigt på morgonen men de var så snälla och väntade på mig :) efter det så bar det hem och duscha samt fixa i ordning sig :) så nu behöver jag inte tänka på det iallafall :P

Nee nu ska jag se till att få någonting i magen så jag inte svälter ihjäl tills ikväll sen ska jag ringa till Djurkliniken och boka en tid till min tös som biter bort sitt eget hår samt har blod i avföringen :( hoppas bara att det inte är nå allvarligt fel på henne.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0