Torsdag och helg

Ja nu tar jag helg :-) har varit väldigt jobbigt att jobba igår och idag, jag har varit extremt trött och haft en kort stubin så blev typ irriterad för små saker MEN jag fick inga utbrott :-)

Visade lite idag på eftermiddagen att jag var grinig menmen jag försöker iallafall :-) det är lätt att hamna i de gamla spåren bara man kommer på sig själv så man kan bryta på en gång :-)

Är jättejätte trött just nu så det blir väl att ligga i soffan och halv sova tills gubben är färdig vid datorn :-)

Middagen idag fick bli hamburgare med pommes, hemmagjord så klart :-P känner inte för att slösa pengar på färdiga hamburgare när jag kan göra dom bättre själv :-)

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen sen lägga mig i soffan :-)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0