God morgon

God morgon alla :-) jobbhade middagsdags igår och gick hur bra som helst samt jobbar hela helgen men det borde också gå bra :-)

Fick mitt paket igår som jag hade beställt från Nelly :-) blev sjukt glad men det var jag ensam om här hemma, gubben gillade inte riktigt att jag hade köpt 2 par skor och 1 väska :-P

Kan lägga upp bilder senare, fick besök igår så hann inte ta bilder på allt när jag prövade kläderna men det kommer :-) måste bara få vara ledig så jag har tid och fixa till mig och sånt :-P hahaha

jaja nu ska jag fortsätta se på Disney Channel och dricka mitt kaffe innan man ska bege sig mot jobbet :-)

Ha en riktigt fin dag :-D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0