Torsdag

God kväll på er :-) idag så har man tagit det lugnt under dagen, är enda dagen som jag var ledig så har inte rört mig många millimeter här hemma :-P haha

Blev dock att fara till farmor och farfar för att käka middag och hälsa på :-) man far ju inte dit så ofta så får passa på ibland när man får tid över :-)

Snart så blir det att lägga sig, är så sjukt trött :-/ vaknade 5 imorse för art det blev kallt i sängen. gubben hade vaknat 4 och stigit upp då istället för att försöka somna om och kanske försova sig.

Just nu ligger jag i soffan under filten och väntar på att gubben ska bli färdig vid datorn så man kan sova :-)

jajja nu ska jag försöka hitta något att se på men ni får ha en trevlig fortsatt kväll :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0