Hem ljuva hem

God morgon på er :) Jag har de senaste dagarna varit i paksoniemi (tror det stavas så) :)

Är hur fint som helst där och var riktigt skönt att slippa stan ett tag, hade pappa som tog han om katterna :) om dom hade kunnat följa med hade jag nog kunnat stanna ännu längre, om man bortser från att jag är tvungen att jobba :P haha

Kom hem igår och kan säga att jag har saknat rinnande vatten och en vanlig toalett :) fanns bara utedass där och så hämtade vi vatten från brunn, men det var ändå jävligt mysigt :) kommer bli att fara dit fler gånger :P

Snart ska man ner på stan en snabbis och köpa nå glödlampor och annat :) sen blir det duschen, rengjorde fritösen imorse på jobbet så man är typ full i olja :P haha

Här är lite bilder från Paksoniemi som jag tog :)



















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0