Måndag

Hej på er :) idag så är man ledig :)

Jobbat hela helgen och det har ovanligt mycket folk igår så det är riktigt skönt att vara ledig idag :)

Solen steker på och funderar på att kanske gå ut när det är så varmt i lägenheten.. tycker synd om katterna som måste vara i denna värme :/ tur att vi har en massa fläktar som hjälper dom :)

Jag har börjat planera mina inköp till denna lägenhet :) det kommer ta ett tag och en del pengar men det kommer nog bli bra när allting är fixat :) ska bland annat köpa typ 7 mattor :P hahaha

men tror att min första inköp kommer bli en ny kattlåda med tak :) är så sjukt jobbigt att ha en utan när katterna sprättar en massa sand överallt :/

jaja nu ska jag hitta på något :) ha en bra solig dag alla :)



Bjuder på en bild från storforsen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0