Nattjobb

Hej på er :) gårdagen gick bra och jag var ändå relativt pigg, piggare än vad jag har varit sen semestern :P

Efter jobbet igår så blev det att fara hem till min kära vän Nadin för att röka lite vattenpipa och snacka :) var ett bra tag sen vi umgicks men är så svårt ibland när vi inte jobbar samma skift :/ så när jag jobbar sover hon och vise versa..

Idag blir det dock att jobba natt :) lär nog att gå bra, har blivit erbjuden att jobba imorgon också så blir nog att stressa med städningen så man hinner hem och sova :)

Tog bort 2 av mina pass så jag kunde fata från piteå ett tag men fick veta av chefen att om jag inte lyckas jobba ihop mina timmar denna månad så lägger lönekontoret in semester på dom dagarna för att jag inye ska förlora massa pengar :/ menmen tror att jag kommer lyckas om jag tar passet imorgon samt ett till när jag kommit hem igen :P

Jaja nu ska jag försöka börja med nå lunch :) ha en trevlig dag :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0