Söndag

God kväll på er :)

Har jobbat i helgen och nu så är man ledig i 1 dag :) den kommer bestå av städning och tvättning :P

Var igår med pappa och maria hos farmor och farfar :) vi hämtade sängeramen, massa mattor, två lampor och en korg :)

Det roligaste av allt är att jag har trott hela tiden att vi en 180 säng men det visade sig nu att vi hade en 160 :P hahahaha

Tänkt hur förvånad jag blev när jag skulle lägga madrasserna på sängen och dom for ner på golvet :) hahaha jaja nu så är det typ 10 cm in på varje sida och det går att fixa till senare med en planka eller något ;P haha

Jaja nu ska jag fortsätta att se på min serie och sen blir det att färga håret :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0