Äntligen Fredag

God morgon på er alla :-) har varit vaken i ca 50 minuter och hunnit få i mig en kopp kaffe :-)

Idag så är det fredag och det betyder helg :-D skönt att få sova och mysa med gubben :-) ska ägna hela helgen åt att bara mysa så gott som :-D

Idag blir det iallafall att fara förbi jobbet en sväng och hjälpa till med ballong utsmyckning :-D tänkte medans gubben är på skolan så kan jag försöka hitta på något även fast det blir på jobbet :-P hahaha

Efter det så kanske det blir någon form av städdag här hemma så man får det rent och snyggt :-) beroende på hur lat jag hat tänkt bli men ska försöka övervinna den med musik i öronen och bara köra :-D

Nee nu ska jag dricka min andra kopp kaffe sen sminka mig lite :-)

Ha en trevlig fredag :-D





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0