God kväll

Hej idag så har man jobbat under dagen :) har gått skitbra och alla var jätteduktiga :)

Sitter hemma och har tagit det lugnt sen jag kom hem :) blir väl att laga middag om ett tag, blir kebab med nått :P kanske pommes :P hahaha

Efter det blir det nog att knalla till sängen, ska och göra cellprov imorgon:) kommer nog att gå skitbra men får inte veta något förrän om ca 6 veckor :P

Har suttit och fundera på min nästkommade tatuering :D först hade jag ju tänkt göra en från foten upp till axeln typ MEN det kommer inte bli så :P
Kan ju inte göra färdigt allt på en gång :P hahaha + så skulle det kosta alldeles för mycket att göra på en gång så jag kommer på saker hela tiden och just nu så är jag inne på 2 st olika tatueringar :D Vill inte säga vilka det är men det ska iallafall ha en liten grej som hör till mitt yrke eller intresse (Som jag inte tagit upp riktigt än ) :) haha

Nee nu ska jag slå om till tv:n och chilla en stund till innan man ska pallra sig till köket för middag :P

Ha en trevlig kväll allihopa :D


Kommentarer
Bea

Ska du tatuera in en hamburgare? :-P

Svar: nej för faan :P det blir en hemlighet tills jag har satt den på kroppen :P haha
Sofie Gustafsson

2013-03-26 @ 14:57:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0