God morning

Hej på er :-) denna helg så har jag tagit det väldigt lugnt i soffan :-) gubben har varit lite krasslig i magen så det har blivit att äta flytande hela helgen :-) i fredags så gjorde jag nyponsoppa, jag fuskade och köpte pulver men det är bara för att jag vet inte hur man gör den själv sen så finns det inte så mycket nypon just nu :-P haha

Köpte även blåbärssoppa, en massa yoghurt och frukt i sinne :-D jag har varit sjukt sugen på frukt hur länge som helst så passade på att köpa när det var så billigt :-)

Idag vet jag inte riktigt vad som man ska hitta på, blir nog att ta det lugnt och kanske laga mat annars blir det soppa idag :-)

Nu ska jag gå och hämta kaffe till mig och gubben sen blir det nog frukost :-)

Ha en bra dag allihopa :-D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0