Hej på er!

Goddag, idag så sov jag till 11 :) såååå skönt :D
det är nog på grund av att jag la mig i gubbens täcke efter han farit :P haha

Jobbade igår och det gick hur bra som helst :) hade inte alls för mycket folk och var färdiga i tid :D ett stort plus är det :P haha

Idag så fyller min ena lillebror år och min mamma så ska ringa till henne vid 2 då hon slutar jobbet och gratta henne :) Anton han fick ett sms när jag vaknat :) vet inte riktigt vad han har planerat under dagen så lättast är ju bara att skicka ett sms :)

Blir att ta det lugnt idag, gubben lär ju typ somna så fort han kommer hem, han har bara sovit några timmar stackarn..

Nee nu ska jag hämta en kopp kaffe och fortsätta se på tv :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0