morr'n morr'n

God morgon på er :-) skulle skriva igår men kom saker emellan och glömde bort det :-P

Igår så var jag hos sjukgymnasten för att kolla upp min axel och det visade sig för att den har blivit överansträng och jag måste stretcha och träna upp den :-) Fick mig ett "recept" på fysisk aktivitet som jag ska börja med så fort jag kan :-)

Gubben blev sjuk igår och han blev värre nu inatt så vaknade vid 4 och då mådde han inte bra över huvudtaget :-/
Vet inte riktigt än om det kommer bli så att jag måste ta ut vård av närstående eller om det går att ordna att någon kommer förbi och kollar till han..vi ska ringa till vårdcentralen när dom öppnar och så får vi se efter det :-)

Nu ska jag fortsätta se på tv och ta hand om min sjukling :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0