Morning

God morgon :-) har varit vaken i 1 timme och hunnit få u mig 1 kopp kaffe än så länge :-P haha

Vädret just nu är inget att hurra för men hoppas det blir bättre :-) vill ju ha det soligt under semestern och inte bara när jag jobbar :-P

Idag vet jag inte riktigt vad man ska hitta på, vet iaf att jag nog måste ringa till försäkringsbolaget angående lillan och så får jag hitta en lösning efter det....väldigt tråkigt men ett måste nu :-/

Nu ska jag fortsätta att dricka mitt kaffe och spraya mattan så den blir luktfri :-) fick mitt scentstop igår så påbörjade mattan men är fortfarande kvar lite, hon hade nog pissat mycket på den :-/ däremot är sängen nästan färdig, spraya lite igår och nu har jag kollat och sprayat på där det fortfarande lukta lite :-)

Jaja ha en bra dag alla och så håller vi tummarna för soligt väder :-)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0