Semester!

Goddag ja nu har man semester i 2 veckor :-) ska bli skönt, var lite krasslig i helgen så blev inge jobb för min del :-/ tråkigt menmen sånt som kan hända...

Idag mår jag bättre och det blir att följa med gubben när han ska på möte, lär ju få sitta utanför och vänta men det gör inget.. tar bara med.mig lurarna så kan jag lyssna på musik medans jag väntar :-P haha

Annars har man inte planerat något än, det är ju så fint väder så vet inte riktigt vad man ska hitta på ;-)

Kanske gå ut i solen ;-)


Jo vi har fått en soffa nu, lillebror och hans tjej köpte en ny och dom var så gulliga och tänkte på oss med deras gamla så vi fick den av dom :-)
Jag är sååå lycklig över att ha en soffa igen :-) har även beställt scentstop som borde komma vilken dag som helst, så då blir det att fixa mattan så den inte luktar kiss nå mer :-D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0