God morgon

Hej på er, klockan är nu 7.00 och har varit vaken sen 5.40 :-) tror det blir en städ och tvättdag idag :-) om jag orkar :-P haha

Idag är sista dagen på upplärning för lillebror, ska be han komma hit sen efter jobbet så får jag visa och lära han lite saker :-P

Igår så gick jag en sväng till djupviken och tillbaka, har varit och köpt en sak som är början på en bröllopspresent ;-)

Annars så tog jag det bara lugnt och såg på pokemon med gubben :-) blev att lägga sig relativt tidigt så man har då fått sova ut iaf :-P

Middagen igår blev renskav med potatismos, brunsås och sallad :-) hur gott som helst.. var ett bra tag sen man åt renskav och det är nog för att det är sååå dyrt att köpa :-/ vilket är synd när det är sååå gott :-D

Jaja nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och se på tv ett tag :-D

Ha en bra dag!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0