Måndag morgon

Hej på er :-) ett tag sen jag skrev men denna vecka har bestått av massa jobb och i helgen så for gubben bort en natt så då var jag och hälsade på hos pappa min och grillade go maten :-)
Var även hos farmor och farfar i fredags och hälsade på, dom har köpt en hund, han heter Sigge och är super gullig i sin personlighet :-P tycker ju inte riktigt 100% om små hundar men det är ju deras personlighet som brukar vinna :-P haha

Ja nu är det ny vecka och nya tag, blir att jobba inatt, får se hur det går :-) sen så tar min lillebror studenten på fredag så det kommer nog att vara gode mycket fylla överallt denna vecka..

Jaja kaffet väntar och snart far gubben till jobbet så då blir det att sova lite till så man är pigg inatt ;-)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0