Midsommardagen

Goddag på er :-) ja igår var det midsommarafton och jag for tull farmor och farfar som bjöd på grillat och surströmming :-) jag åt surströmming och de andra grillat :-P fast de andra hade redan ätit det tidigare under dagen..

Jag jobbade fram till 18.30 så kom dit ganska sent men jag och gubben beslutade för att sova över där :-)

Kom väl hem för ca: 1 timme sen och det första jag får göra är att sopa ihop jord som var utdragen i köket samt plocka ihop en ram som katterna rivit ner...förstår inte hur dom har tagit sig upp där för hyllan är gode högt upp och dom har då inte tagit sig upp när vi är hemma :-/ menmen det är dock ändå inte det värsta.....lillan vår hona har nu pissat på vår sista matta, denna matta kosta minst 1000 kr och är nu så sjukt less på detta :-/

Menar kattlådan var nyrengjord innan vi for och dom hade allt som dom behöver för en natt själv....lillan har nu förstört alla mattor vi hade, en soffa, kläder och handdukar är bara hälften typ :-(

Vet inte riktigt vad jag ska göra men någonting måste göra NU....:-(

Ja idag så ska jag då bara ta det lugnt för imorgon så jobbar man :-)
Nu ska jag se på tv och försöka tänka på något annat :-)

Ha en bra regnig dag ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0