Äntligen fredag..eller inte :-P

Goddag på er, har varit vaken ett tag så har hunnit få i mig kaffe :-)

Fick lön idag då blev att betala räkningarna så nu har man knappt kvar något :-( inte roligt menmen man måste ju :-P haha

Har suttit och tittat på en massa saker jag vill köpa till hemmet men måste först göra färdigt min byrå som ska bli svart :-) påbörjade den för ett jävla bra tag sen men har inte köpt den nya färgen än så det är snart ett måste :-)

Efter det måste jag gå igenom vad som kan kastas samt vad som jag kan sälja :-) har redan sålt några saker som vi inte har användning av men måste ner och kolla i förrådet om det finns nå där :-)

Har egentligen hur mycket som helst som behövs bort men har skjutit upp på det och lagt det i förrådet :-P nu så blir det att rensa på gode mycket så man kan köpa nytt och då kanske jag blir färdig med hemmet så som jag vill ha det :-) ( med gubbens godkännande förstås ) :-P hahaha

Nee försöka hitta på något så man fördriver tiden innan man ska fara och jobba natt :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0