Pappas föselsedag

God morgon, sitter med första kaffekoppen nu :-)

Har jobbat i helgen och för mig så har den varit bra och dålig..i lördags var jag tvungen att fixa till röret på diskmaskinen så vi inte skulle få vatten i hela restaurangen och det resulterade i att jag har en massa blåmärken på mina armar :-/

Jag har jättelätt att få blåmärken men så lätt trodde jag fan inte, ser förjävligt ut och ont gör dom :-/
När jag kom hem och visade dom för gubben så trodde han knappt att det var på grund av en sån skitsak, han trodde att någon hade tagit tag i mig och jag förstår han för det ser precis ut som det..

Nåja söndag gick bättre :-) idag så är det pappas födelsedag, ska ringa till han senare då han har vaknat och gratta han :-) blir kanske att fara dit idag :-)

Ska även städa och sånt roligt :-P haha och senare så kommer det en tjej som ska köpa en väska av mig :-)

Ska bli skönt sen när jag väl har fått allting som jag inte använder sålt, för då kan man börja köpa nya saker :-D haha

Nee nu ska jag dricka mitt kaffe sen blir det duschen :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0