Söndag kväll

Hej på er, idag så har man suttit och ritat/skissat lite på en kanske framtida tatuering :) satt även igår typ halva dagen och höll på :P haha

Blev att spela lite Bingolotto men ingen vinst blev det :/ synd, hade varit sjuk kul att vinna nåt någon gång man spelar :)

Ikväll blir det att bara ta det lugnt och tagga inför 7 dagars jobb :) kommer att vara helt död på söndag när jag går av mitt pass :)

Nee nu ska jag sätta mig på photoshop och figurera ut en sleeve med Disney motiv :D

Ha en bra kväll :)


Kommentarer
Tesse

Här är det mitt på ljusa dan och ledig ännu 3 veckor :P ska och tatuera mig på onsdag :) början på min sleve :) hoppas ni har det bra i kalla Sverige <3 kramar Tesse :)

Svar: såg din tatuering och blev sååå avis :) jodå vi har det bra, det börjar bli varmare nu :)vi saknar dig :) många kramar på dig :)
Sofie Gustafsson

2013-03-24 @ 20:39:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0