Frisk..nästan

Hej på er :) nu är jag nästan frisk, jag har blivit av med febern och yrseln :D nu är jag bara lite snorig :)

Har suttit inne typ hela veckan med nåt undantag till apoteket och affären :) är såå sjukt less på att sitta inne nu så funderar på om man skulle ringa pappa i helgen och höra om man skulle styra ihop nåt :) jag får klä på mig mer än vanligt för att inte bli sjuk igen men tror det blir lätt värt det :)

klättrar fan snart på väggarna här hemma, längtar tills jag jobbar och det händer inte ofta nu för tiden så det är lite roligt :)

Just nu ligger jag och ser på How i met your mother efter det så blir det att äta middag :) klockan 20 så ska jag se på tonårsbossen :)

jajja nu ska jag fortsätta se, ha en trevlig kväll :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0