God morgon

hej svejs :-) idag blir det en städdag deluxe :-P kastade ut soffan igår så är sofflös just nu, katten hade pissat i den flera gånger tills vi nu fick ut den menmen...det är ju inte första saken jag hat fått kasta på grund av henne :-/ vet inte riktigt vad jag ska göra åt henne, kan ju alltid pröva med sterilisering men är ju inte säkert att det funkar och kan ju inte ge bort henne till någon för man vet aldrig om hon fortsätter kissa överallt där....kluven...älskar min lilla flicka men kan inte hålla på att kasta saker hela tiden för att hon förstör dom :-(

Igår så tog jag det bara lugnt för jag visste att det skulle bli mycket att göra idag, är bara glad att pappa kunde komma och hämta soffan igår :-)

Nee nu ska jag hämta mer kaffe och kolla vad katterna rev ner :-)

Så här ser det ut just nu i tvrummet :-P haha





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0