Morrn morrn

God morgon, helgen har gått bra, har varit sjukt lite folk men av någon konstig anledning så har det blivit övertid och det är något som kan göra mig grymt irriterad..folk som jag jobbar med vet att vi har 1 timme på oss att fixa allt men vissa drar över nå så fruktansvärt....så blev att försöka ta igen det igår, hoppas jag lyckades :-)

Idag så blir det att jobba ett middagspass på 3 timmar, går nog skitbra :-) ja nu har det börjat regna igen, vi hade sol i 1 dag :-/ hoppas den kommer tillbaka på fredag :-) vill ju kunna ta på mig mina sommarkläder :-P haha

Jaja nu ska jag nog lägga mig och vila ett tag så man orkar med hela dagen :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0