Söndag

God kväll på er :-) har bara tagit det lugnt idag när jag har haft lite ont :-/

Igår så blev jag utringd på jobb i 6 timmar sen så bar det av till pappa för lite grillat och en riktigt mysig kväll :-) det var crusing igår men fortfarande aldrig dit, är inte riktigt min stil att sitta i en bil i flera timmar för att få åka ett varv genom stan :-/ fattar inte hur folk orkar, inte här uppe iaf när det ändå inte är någon utställning eller nåt..

Jaja just nu så sitter jag och dricker isvatten och väntar på att gubben ska spela färdigt så vi kan gå och lägga oss :-) är sjukt trött men måste försöka hålla mig vaken :-)

Nu ska jag fortsätta se på tv och dricka mitt isvatten :-D ha en trevlig söndag kväll alla :-D





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0