Helg

God kväll på er :) Jag har tagit helg nu och den är så efterlängtad :)

Denna vecka har bestått av jobb och mycket funderingar kring livet, det blev många upp och nedgångar när jag tänkte som mest för det mesta blev jobbiga tankar som jag inte har ett annat val än att vänta och hoppas..

Denna helg kommer att bestå av mys med gubben och så ska jag ta med han på dejt :) var jättelängesen vi var ut bara vi 2 så nu är det fan dags :P haha

Imorgon så ska jag fara och shoppa lite julsaker och kanske nå klappar på det :P
Har nästan bestämt alla julklappar nu så ska bara kolla priser :) sen så ska jag även köpa gubbens födelsedagspresent :)

Nee nu ska jag se på tv och plugga in mobilen i laddaren så man har nå ström i den :P haha

God natt på er och ha en trevlig helg :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0