Sunrise

God kväll på er :)
Idag har jag tvättat och varit ut på promenad med Amanda :)

Mer än så har jag inte orkat....ibland så tänker jag alldeles för mycket och då kommer saker upp som inte gör mig så glad... vet inte riktig vad jag ska göra med detta, ska jag trycka undan det som vanligt eller ta tag i saken? det är den stora frågan men har inte bestämt mig än.

Just nu känns det bara som att jag går runt i en cirkel och det är samma sak hela tiden, ingenting nytt...jag ser hur tåget går men jag får stå kvar på perrongen...

Nu blev detta ett lite deprimerande inlägg men ibland så kommer dom också, imorgon så står jobb på schemat och kanske men bara kanske så blir det att städa...jag ser ju om jag orkar...

Bjuder på en bild som jag tog i somras når solen var på väg upp :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0