Trötter

God dag :)

Jobbade natt igår och så var jag på möte imorse :) är lite småtrött just nu me lär ju bli ännu värre ikväll :P haha

Har lite svårt för att lägga mig och sova när det är sååå ljust och varmt :)

Blir sista natten denna vecka sen tar jag helg :) ska bli skönt, kanske man kan fixa och dona lite här hemma :P

Funderar på att göra nå mat men kan vara för tidigt för det så kanske avvaktar lite :)

Jo skaffade ju en korg från farmor och farfar där jag tänkte att katterna kunde ligga, la dit en kudde MEN dom vägrade så gav som upp den idén :/
Jag valde att ta bort kudden när jag städade och tro på fan att då hoppar dom in i den, så tror inte att dom riktigt gillade kudden :P

Riktigt söta är dom när dom sitter där i :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0