Fredag :)

God morgon :) idag är det fredag och äntligen ledig helg för min del :)Ska bara fara till jobbet och rengöra fritösen nu på morgonen, sen helg för min del :)Idag så blir det att göra köttbullar :) har bestämt att det blir billigare i längden att göra egna sen så är det ju sååå mycket godare :P hahaBlir kanske att göra nå små plock här hemma om jag känner för det sen :P kanske lyckas gulla till det med gubben så han kan hänga upp en hylla :)Gubben ligger och sover fortfarande, det är bra så han får sova ut någon gång han också :) själv så ska jag snart börja bege mig mot jobbet men lär skriva mer senare idag och då blir det nog bilder på mina projekt idag :P
bjuder på en bild av min yngsta katt panter som älskar kartonger :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0