1 dag kvar

Hejåhå :)

Igår så köpte jag en ny kattlåda och ett överkast :) var även förbi hos pappa och kollade igenom mina saker jag hade hos dom :) det mesta var kläder så vi for förbi röda korset och skänkte bort dom :) är inte riktigt något jag behöver när jag inte har använt eller saknat dom på minst 4 år :P haha
Blev att äta middag hos pappa igår när dom var så snälla och bjöd på pannkaka :) gott var det :)

Under dagen igår så skrubbade jag baksidan på stekpannan, så nu är den nästan som ny :D

Idag så blir det att tvätta så det inte blir allt för mycket imorgon då gubben äntligen kommer hem :D jag saknar han så mycket :)
Nu ska jag göra i ordning tvätten innan man ska gå ner dit :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0