Fredag

God dag :) nu har jag varit här i 2 dagar :) har enbart slöat i soffan :P haha eller hjälpte till lite med maten igår :P

Idag så är det bara jag och Oliver hemma så blir att göra Carbonara till middag och bara chilla :)
Måste dock gå ut med hunden men det är ju inte jobbigt precis :P haha

Har pluggat lite men är ju så grymt tråkigt att plugga så blir inga längre stunder :P tur att jag har en APP i mobilen så jag inte behöver läsa hela tiden :p

Jaja nu blev det en liten uppdatering iaf :) gör ju inte så mycket när jag är här så finns inte så mycket att skriva om :P haha

Nu ska jag mata hunden och sen ut med han :) men ni får ha en fortsatt trevlig fredag :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0