Söndag

Goddag på er :) blev väckt vid 8 idag, luzifer spydde igen :/ måste fixa matskålarna och se om det verkligen är hjärtat hans för nå stress har det inte varit här hemma..

I fredags så for vi till pappa på middag och en trevlig kväll :) tyvärr så blev den lite kortare än planerat när hans fru blev dålig och låg och spydde :/ hoppas bara på att det inte var magsjuka..

Igår var man en aning bakis så det blev en filmdag i soffan :) vi la oss gode tidigt men sömnen blev ändå inte bättre :/ antingen så är det för varmt så man vrider och vänder på sig eller så är det katterna som lever fan på natten :(

Blir nog att köpa ett till kattkoppel på fredag och ta ut dom en sväng, tror att dom kan behöva det även fast dom är innekatter :)

Idag blir det att enbart ta det lugnt framför tv:n och kanske börja fundera ut nya projekt att göra :) har ju målat färdigt byrån med vit färg och ska se senare om brorsan har nå svart sprayfärg hemma :) annars får jag bara fara och köpa det senare i framtiden :)

Just nu kommer jag inte ha råd till nå extra saker för NU ska jag ta tag i körkortet :D väntar på papperna till lämpen och så måste jag förbi polisen för att fixa en grej :) så nu jäklar blir det att ta körkortet :D

Jaja se lite mer på tv och KANSKE hitta på något :D haha

Ha en bra dag allihopa :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0