Jobbhelg

God kväll alla :)

Igår så blev det en tur till Luleå med lillebror och gubben :) köpte nå grejer till bilen och så käkade vi på Donken :) lika gott som alltid :P

Idag så var jag och brorsan förbi farmor och drack lite kaffe :) hämtade vit målarfärg också så nu har jag målat byrån som påbörjades för ca 2 år sen :) har målat den 2 varv så nu ska den få stå tills imorgon och då blir det dags för lådorna :) sen ska det bara på lite mönster i svart och så är den färdig :D haha

Ska bli skönt när det väl händer :) då kan jag starta ett nytt projekt :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen mysa ner mig i soffan framför tv:n :) jobbar ju hela helgen så blir en tidig kväll :)

Ha en bra helg allihopa :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0