Trötter

God morgon på er :) har inte skrivit på ett tag men har varit fullt upp med jobb :)

Var ledig i helgen och den spenderades med mys i soffan till film men gubben ♡

I 3 dagar har mina katter speciellt panter tyckt att jag inte ska få sova längre än till 9 :/ antingen så har han hoppat på mig eller klöst på garderobsdörren :( men men det är väl sånt man får ta ibland :P

Idag så blir det att jobba natt, tror jag jobbar med broder min men är inte helt 100 :P haha
Blir nog att vara ta det lugnt tills i eftermiddag :)

Plockade bort julen i fredags så nu ser det ut som en vanlig lägenhet igen, gubben passade på att möblera om samtidigt så nu kan man se på tv utan att få ont i huvudet igen :P haha

Nee hämta mer kaffe :) ha en bra dag alla :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0