Tjoho!

Hej på er :) har haft lite mycket denna vecka så har inte hunnit skriva, men en liten uppdatering :)

I måndags då jobbade jag natt och så får gubben till sin far i södra Sverige :)



I tisdags så var jag hos farmor och stekte i solen, blev litauiska men vet att dom försvinner när jag är mer i solen :)



Igår så blev det en promenad till först till jobbet för att prata med chefen om att kanske få en liten ledighet :) sen blev det en promenad till pappa för att hälsa på dom :)
Jag fick min ledighet så jag ska fara ner till gubben och fira midsommar med alla där nere :D

Nästa vecka så ska jag och jacke fara ner till Bromma och jobba, ska bli intressant och hoppas bara att det går bra :) men det tror jag ändå :) jag är ju inte helt en färsking på mitt jobb :P hahaha

jaja nu ska jag dricka mitt kaffe och piggna till så jag kan jobba inatt :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0