Fredag

God kväll :)

ny då har man ledig helg :) Idag så har jag gått en sväng på stan med gubben och köpt lite grejer :) har blivit en heldag med gubben min :D Hihi
hade planerat att städa och grejer men får bli på söndag eller nå :P

Imorgon så fyller lillebror år så då ska man ringa honom :D sen så har vi även begravning för farfar så det kommer bli en relativt tung dag...

Har bestämt att jag kommer inte fara på urn sättningen utan kommer fara med gubben själv dit senare..

Jaja nu blev det lite deppigt på slutet men ibland blir det så :P

Snart blir det nog sängen, tills dess ska jag dricka mitt sista vinglas för ikväll :)

Trevlig kväll allihopa :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0