Liten uppdatering

Hej å hå nu var det längesen jag skrev :/
Har varit lite upptagen så glömdes bort.
Men har hunnit vara i Umeå och jobbat 3 dagar där, var jätteroligt men just nu har det blivit tjorv på timmarna :/ så om Micke inte kan fixa det blir det kanske att ringa och skälla på Robert.. hatar när mina timmar inte stämmer...

Annars så har jag jobbat på och sett hur restaurangen kommer upp sakta men säkert :P
Jobbar även inatt, har nattvecka innan ledig helg :)

När jag väl har varit ledig så har jag bara tagit det lugnt i soffan :) var förbi farmor igår :) Blev att ta hem lite grejer därifrån :)

Nu blev det en liten snabbuppdatering av vad som hänt och det är ju inte så mycket som hänt :P haha

Nu ska jag gå och ta en kaffekopp och fortsätta ta det lugnt :) Hoppas alla får en bra dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0